Welcome to PlagueFest.com! Log in or Sign up to interact with the Plague Fest community.
  1. Welcome Guest! to interact with the community and gain access to all the site's features.
Churma
Last activity:
Dec 1, 2016 at 8:46 PM
Joined:
Mar 20, 2011
Posts:
823
Trophy Points:
463
Positive ratings received:
247

Post Ratings

Received: Given:
Like 94 86
Agree 56 75
Funny 34 89
Winner 13 47
Zing! 7 10
Wizard! 2 2
Informative 12 8
Mapping King 0 1
Programming King 1 0
Good Idea 2 0
Friendly 23 5
Useful 2 0
Artistic 1 0
Gender:
Male
Birthday:
Jul 7, 1976 (Age: 40)
Home page:
Location:
SF Bay Area (California)
Occupation:
IT and AV integrator

    Churma

    Work, drink craft, indy beer, repeat process!, Male, 40, from SF Bay Area (California)

    Merry Christmas everyone, hope you all get nice gifts. All I am doing is drinking Beer, a gift to myself. Cheers and be safe! Dec 24, 2015

    Churma was last seen:
    Dec 1, 2016 at 8:46 PM
      1. Churma
        Merry Christmas everyone, hope you all get nice gifts. All I am doing is drinking Beer, a gift to myself. Cheers and be safe!
      2. Churma
        Turned 39, getting old! Well back to making $$$
      3. Churma
        Tomorrow=Beer, Booze, and Genocide
        1. sajak likes this.
        2. sajak
          sajak
          Pretty nice but response time vs input lag and no g-sync/ulmb goodies... it's really only good for everything BUT games. lol :-) I'm on the ROG SWIFT boat at the moment. I upgraded to the EVGA GTX 780 SC 6GB and have a EVGA GTX TITAN BLACK 6GB as well. Pew pew.
          Sep 4, 2014
        3. sajak
          sajak
          I didn't feel like shelling out $3,000+ for the GTX TITAN Z Hydro Copper 12GB. This is fine since I got both cards for $1,400.
          Sep 4, 2014
        4. sajak
          sajak
          Hoping the new 800 series have three DP so I can set up a Tri-monitor ROG SWIFT setup xD
          Sep 4, 2014
      4. sajak
        Get on steam bro.
        1. Churma likes this.
      5. Churma
        So fuc..... tired, going on 17 hours straight of work
        1. sajak likes this.
      6. Churma
        I will never touch another AMD product in my lifetime.
        1. sajak likes this.
        2. Complexity
          Complexity
          Why is that ?
          May 27, 2014
        3. Churma
          Churma
          They're software corrupted my registry hive, also their components eat power. The the 290x's I ran consumed 1.4Kw's.
          May 27, 2014
        4. Complexity
          Complexity
          Oh wow, that's insane!
          May 27, 2014
      7. sajak
        Mike I need a good 30"+ IPS WQXGA or 4k monitor. Any recommendations? And any that are reasonably priced for dual setup? Thanks.
        1. View previous comments...
        2. Churma
          Churma
          Go Amazon then bro, yeah that is quite steep!
          May 26, 2014
        3. Churma
          Churma
          I guess they changed their shipping crap, that blows!
          May 26, 2014
        4. sajak
          sajak
          Yeah, really dude. I'll keep it in my cart. I'm sure as soon as I buy it they will release some coupon to bring the price down lol. I'll be patient just a little bit more.
          May 26, 2014
      8. Churma
        I have a Assassins Creed IV Black Flag and Daylight license up for grabs if anybody wants it. $20 each
        1. View previous comments...
        2. atxdragon
          atxdragon
          huehuehue
          May 5, 2014
        3. Secprotocol
          May 5, 2014
        4. Joshy
          Joshy
          Lol
          May 5, 2014
      9. Churma
        I hate power eating hungry video cards!
        1. Tony The Tiger
          Tony The Tiger
          You say "Video Cards" how many are you selling total for that price? I am assuming 2 of that same card? Or is that the price for each individual?
          Mar 27, 2014
        2. Dirtbag
          Dirtbag
          "May not sell to Canada" What is this racism.
          Mar 27, 2014
        3. Churma
          Churma
          I have two for sale, I will ship to Canada, just not outside of North America lol
          Mar 27, 2014
      10. Churma
        Hope everyone is doing well, I have been off working six days a week with not much free time. Happy Holidays to everyone!
        1. Dirtbag likes this.
        2. Dirtbag
          Dirtbag
          Happy Holidays man!
          Dec 17, 2013
        3. Peter
          Peter
          Merry Christmas Churma!
          Dec 18, 2013
      11. Churma
      12. Churma
      13. Churma
        Uhhh have to spend 8k on new pool repairs. Time to resurface, fu.. Pools!
        1. Churma
          Churma
          Oct 17, 2013
        2. sajak
          sajak
          Told your fat ass not to jump in the pool. Especially with all those booze bottles clogging up the drains..what did you expect? LOL
          Oct 18, 2013
        3. Churma
          Churma
          Nice try but I bought the home with the pool cracked, I just pushed off the repairs until now.
          Oct 20, 2013
      14. Churma
        Selling one of my Zotac GTX 670 4GB cards, PM me if interested
        1. View previous comments...
        2. Churma
          Churma
          Dawm does word on the street get out that I am an alcoholic or what. hahaha

          I am asking $250 and it is fully warranted.
          Oct 15, 2013
        3. sajak
          sajak
          I would instantly buy this off you but I'm doing an upgrade myself and just waiting for BF to see if there is a price drop on the EVGA GeForce GTX 780 SC. Time to get rid of the 560 Ti SC. It's served me well though haha.
          Oct 15, 2013
        4. Churma
          Churma
          SOLD SOLD SOLD! For 275 plus shipping
          Oct 16, 2013
      15. Churma
        Well I decided to open my own business after being lied to by the union.
        1. Dirtbag likes this.
        2. Dirtbag
          Dirtbag
          Good luck Brotha!
          Sep 3, 2013
        3. Churma
          Churma
          Sep 3, 2013
      16. Churma
        Going in for my last test on Thursday. Four dawm hours of imaging. I have to fast and this is going to be boring as fuck.
        1. sajak
          sajak
          Hope it's a - !!!!! <3
          Jul 29, 2013
      17. Churma
        So after 10 years at my company looks like I am moving on to a union which pays basically 30hr plus fringe benifits @ $15.68hr which me luck
        1. sajak likes this.
        2. View previous comments...
        3. sajak
          sajak
          I'd take 28$ over 45$ only due to full medical coverage because THAT shit, my friend, is expensive. And with all that beer you chug, you might need it LOL :-D
          Jul 24, 2013
        4. Churma
          Churma
          Jul 24, 2013
        5. sajak
          sajak
          Haha, cheer m8.
          Jul 24, 2013
      18. Churma
        @sajak I have a set of Klipch THX ProMedia 2.1 Computer Speakers for $50 bucks
        1. sajak
          sajak
          Hm, give me what the total is going to cost you to have the product at my door step. Not doing a road trip across the country for speakers! :-P
          Jul 22, 2013
    • Loading...
    • Loading...
    • Signature

      [IMG]

      About

      Gender:
      Male
      Birthday:
      Jul 7, 1976 (Age: 40)
      Home page:
      http://www.mikee4fun.com
      Location:
      SF Bay Area (California)
      Occupation:
      IT and AV integrator
      Country:
      United States United States
      Putting out IT nightmares, drinking craft/indy beer and wine, and making my GF happy when I can. Hah (Almost Never)

      Interact

      Content:
      AIM:
      Mikee4fun
      Facebook:
      Churma
      Google Talk:
      Mikee4fun
      ICQ:
      1229655
      Skype:
      mikee4fun
      Twitter:
      Churma
      Windows Live:
      Mikee4fun@live.com
      Yahoo! Messenger:
      mikee4fun