Welcome to PlagueFest.com! Log in or Sign up to interact with the Plague Fest community.
  1. Welcome Guest! to interact with the community and gain access to all the site's features.

hailstormhaymaker86 Discrimination Brazilian Player

Discussion in Admin Abuse started by NK. Marco #Brazil#, Sep 2, 2011

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Posts
    Olá a todos tive que criar uma conta pois fui discriminado por um ADM chamado "hailstormhaymaker86" ele me baniu por um motivo tudo bem mas ele não tem esse direito sem ao menos analisar a questão ele me baniu por "Cade Breaking" mas quem atiro na minha caixa primeiro foi um ADM "wesleycars" eu morri mas antes de cair eu atirei na caixa dele então os dois foram "Cade Breaking" e os dois deveriam ser punidos por isso eu sigo todas as regras e já só banido de 1°?

Esse ADM "hailstormhaymaker86" tem preconceito\discriminação contra minha pessoa NK. Marco #Brazil# e quero que tome as devidas providências por favor

ele nega o "BEACON"

ele nega "HELP"

ele nega "ILLEGAL SPOTS"

ele não bani os outros players que estão fazendo coisas erradas e eu aviso ele.

Espero que me ajudem pois eu achei isso uma injustiça.
  2. Posts
    Player NK . Marco #Brazil#

No Demos

Steam ID STEAM_0:1:42947265
    Steam Community 76561198046160259
    IP address zz 189.1.131.41
    Invoked on 09-02-11 03:01
    Banlength 3 hr
    Expires on 09-02-11 06:01
    Reason Cade
    Banned by Admin hailstormhaymaker86
    Banned from Zombiemod :: Unlimited Ammo :: PlagueFest.com - ...
    Total Bans No previous bans
    Blocked (0) never
  3. Aug 11, 2011
    is this even?..wow discriminate? buddy if i was to get a buck for everytime you play the race card with admins i'd be in tahiti. not to mention you blatently broke weasly cade you've but let sgo back to your track record. You have been kicked and muted by tallahasse and a few others you blantently disrespected wesley and to say im discriminating against brazilian people..you are out of your mind and ignorant.
  4. Jul 1, 2011
    Dude you wasnt welcome to cade with me and i told u to move before i shot it because they can still get us there sorry for any confusion but you just dont listen and hailstorm wasn't even there nor near us, and yet u threatend me by getting an admin frank on me. And we wasn't discrimenating u in any way. We was being professional.
  5. Posts
    Vale lembrar que essa situção de "Cade Breaking" foi entre eu e "[pF] Admins wesleycars" sendo que ele atirou primeiro na minha caixa e depois eu atirei pois eu já estava caindo para morrer ele não me baniu na hora e nem me kikou demorou 1min para o outro admin sem ao menos ver o que estava acontecendo me banir "hailstormhaymaker86"

Remember this "[pF] Admins wesleycars" shoot in my box "Cade Breaking" and i down but i shoot in your box and i and this player died this result in "Cade Breaking" for all but this adm don't kick\ban me and other ADM "hailstormhaymaker86" ban me after 1min... =( no see the game with me and wesley

Discrimination "detected"
  6. Aug 20, 2011
    First Of All I Dont Think This Is In The Right Topic Please Move It To The Right Topic Not Mapping? :confused: (Just Saying)
  7. Jul 1, 2011
    I know i dont have a choice if i dont want someone to cade with me but when i say move u move im not dying for another player.
  8. Feb 1, 2011
    Hello all I had to create an account because I was discriminated against by a WMD called "hailstormhaymaker86" he banned for a reason okay but he has no such right without at least consider the question he banned for "Breaking Cade" but he shoot in my first box was a WMD "wesleycars" I died but before I shot down in his box so the two were "Cade Breaking" and the two should be punished so I follow all the rules and now only 1 ° banned?

This ADM "hailstormhaymaker86" is biased \ NK discrimination against my person. Brazil # # Marco and I want to take the necessary action please

he denies the "BEACON"

he denies "HELP"

he denies "ILLEGAL SPOTS"

it does not ban other players who are doing things wrong and I notice it.

I hope to help me because I thought that was an injustice.
  9. Posts
    Estou esperando a ajuda de outra pessoa pois isso é injustiça banido de 1° e ele nem viu nada quem atirou primeiro não fui eu e eu que sou banido deveria ser banido o outro que atiro também so por que é ADM ele ainda é um jogador comum
  10. Jul 1, 2011
  11. Feb 1, 2011
    I'm waiting for help from another person because that's injustice banished from 1 and he never saw who threw the first no not me I'm banned and I should be banned also shoot the other one so why is he still ADM is a common player
  12. Jul 1, 2011
    Marco i said kindly to move cuz ull die but u didnt move u was ignoring me in all wayz. Im not dying for u i wanna live in the game.
  13. Posts
    Não ve discriminação?

você que atira primeiro eu morro e eu que sou banido?

isso é ser profissional?

imagina o que deve ser mais do que profissional...
  14. Jul 1, 2011
    You saw me shooting boxes in first place i told u to move kindly because zombie could get us but yea im not gonna sit here fight.
  15. Posts
    eu não sou obrigado a saber inglês você pelo menos esperou eu abrir o "Google Tradutor"???

para saber o que você estava falando?

você já paro pra pensar se fosse português e eu falando rápido com você?

e depois te banir do nada?
  16. Aug 20, 2011
    Did Anyone Listen? Post It In The Right Topic Not On Completed Maps Please!! Thank You :verymad: (Just Saying)

This Has Nothing To Do With Completed Maps :verymad:
  17. Jul 1, 2011
  18. Aug 20, 2011
    Your Done ?? Or What Are You Trying To Say ? You Didnt Make Sence :confused:
  19. Posts
    é mais fácil vocês dois mentirem pois são ADM do que falar a verdade pois você atiro primeiro e eu vi isso

ai o outro que estava jogando também era ADM e nem estava no local ele nem era pra estar aqui falando....

eu só quero que reveja esse conceitos de levar BAN de 1° sem ao menos o outro admin analisar pois ele nem estava no local estava jogando e você não ia me banir so me avisou e eu não consegui ler pois fui banido pelo outro ai
  20. Jul 1, 2011
    I'm done fighting because i know where i stand.
Thread Status:
Not open for further replies.