Welcome to PlagueFest.com! Log in or Sign up to interact with the Plague Fest community.
  1. Welcome Guest! to interact with the community and gain access to all the site's features.

No Reason for this BAN

Discussion in Admin Abuse started by NK. Marco #Brazil#, Sep 2, 2011

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Posts
    Banido denovo Discrimination Detected?

Eu acabei de ser banido por um ADM que eu nem conheço chamado "Penguin" eu não sei o que está aconteçendo se estão armando pra cima de mim mais eu quero saber o que está aconteçendo o ADM "hailstormhaymaker86" me adicionou na STEAM para me ameaçar e zuar com a minha cara eu não faltei o respeito com ele e muito menos dei a liberdade dele fazer isso se ele é algum HACKER eu não sei mas alguém está tentando me ferrar e quero saber o que pode ser feito a respeito disso estava jogando normalmente no servidor e apareçeu BANIDO
  2. Posts
    Alguém está copiando meu IP pois não é possível o ADM "hailstormhaymaker86" falou que eu tinha rastros?

Rastros?

ele me postou um nome estranho chamado MARCO @2011 RJ-BRAZIL"

eu nunca vi esse nome oO

alguém copiu meu IP pois é igual usando algum programa para me ferrar pois todo mundo está me discriminando por ser Brasileiro?

Eu quero agradeçer quem me ajudou nessa luta pois eu tenho motivo e não estou errado espero respostas...
  3. Jul 14, 2010
    http://plaguefest.com/index.php?/topic/7114-admin-abuse-pf-admins-penguin/

You avoided this original ban and continued to break the same rules.
  4. Posts
    Eu não sou esse perfil alguém está tentando me prejudicar você não viu que eu levei BAN atoa Penguin
  5. Aug 11, 2011
    this was his reply

" "someone copiu my IP since it is the same when some program is using to spike me since any world is me discriminating because of being a Brazilian?" this topic should be closed enough said evedience is there and well the above reply he said is just to much.
  6. Posts
    Olha o IP e a STEAM caramba são diferentes eu não entendo muito disso
  7. Posts
    Caramba você gosta de prejudicar as pessoas essa pessoa não sou eu deve ser algum amigo seu tentando me ferrar como sempre

Olha o IP e a STEAM é diferente alguém está tentando me prejudicar
  8. Dec 7, 2010
    Just as a character reference I have observed Macro from Brazil playing on the server for several months and he has always been a good citizen without any problems. I just wanted to make sure there wasn't some sort of misunderstanding.
  9. Taters
    This message by Taters has been removed from public view.
    Sep 2, 2011
  10. Aug 11, 2011
    if needed i can have about 5-6 admins hop on this post and state he CLEARY has been nothing but trouble slish/hannible/myself/tall/wesley/notthisway and purplehaze not to mention a few others. character refrence or not the evidence of ban evasion is their black and white. and his months of pushing boundries and trolling admins came to an end because he wanted to test the limits. i hope his ban is never overturned and furthermore for him to claim prejudice against brazilians shows what kind of person he really is.
  11. Aug 11, 2011
  12. Aug 11, 2011
    he has been muted by hannibal and gaged a few times. as well as from tallhassee that i know of infact the nminute tall did mute him he began to spam calling tall a racist/prejudice against brazilian people. has he not looked at my pic or skin color yet im puertorican *face palm*
  13. Posts
    http://plaguefest.com/index.php?/topic/7114-admin-abuse-pf-admins-penguin/

Player NK . Marco #Brazil# This is me

No Demos

Steam ID STEAM_0:1:42947265
    Steam Community 76561198046160259
    IP address zz 189.1.131.41
    Invoked on 09-02-11 10:43
    Banlength Permanent
    Expires on Not applicable.
    Reason Ban evasion
    Banned by Admin penguin
    Banned from Zombiemod :: Unlimited Ammo :: PlagueFest.com - ...
    Total Bans 2 (search)
    Blocked (2) NK . Marco #Brazil#, NK . Marco #Brazil#

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Steam ID STEAM_0:0:789807384
    Steam Community 76561199539880496
    IP address zz 189.1.143.168
    Invoked on 06-20-11 09:44
    Banlength Permanent
    Expires on Not applicable.
    Reason Blocking, user has had many chances and this was his ?"last"? WARNING THIS CORRECT FORM AND KICK FIRST, SECOND BAN NO PERMA..
    Banned by Admin penguin
    Banned from Zombiemod #2 :: Unlimited Ammo :: PlagueFest.com...

Olha a minha STEAM e meu IP são diferentes eu não faço nada de errado e sou banido acho que está havendo muita discriminação aqui até o "[pF] Admins Harvey" está de prova que não sou eu oO
  14. Aug 4, 2011
    i have kicked him twice and have had to gag him before for his disrespect and actions in game
  15. Dec 7, 2010
    I'm disappointed to hear that someone can change so dramatically as to be so unruly to the community.
  16. Posts

Começou a mentira agora?

eu nunca fiz nada ha você eu estava jogando feliz da vida sem quebrar nenhuma regra e denovo estou sendo banido sem nenhum motivo????
  17. Posts
    Eu tenho preconceito contra brasileiros?

Caraca você chama seus amigos pois é uma corrupção danada contra 1 brasileiro que não fez nada e você já fala mal e outras coisas que não quero mencionar

além de me ameaçar me adicionando na steam e zuando com a minha cara eu nunca te fiz nada se você tem preconceito fala logo
  18. Aug 11, 2011
    allow me to use a translation program he said: "Did it begin the lie now?

do I ever do anything ha you I was playing happily of the life without breaking any rule and denovo am being banished by me without any motive????"

Now allow me to retort. Tell 7 admins they have been lying. you been caught and dealt with. If you wanna go fishing for bans and push limits you get what you looked for ..their are plenty of fun and good player sout thier who do not test the patience of other players and push little angles to see if they can get away with it. Or scream "racist racist racist" the minute they mute or gag or in your case ban you. and the evidence provided by dark shows the same ip address to the same hous elocaiton even though they are diff .
  19. Mar 12, 2008
    ¿Puedes por favor, utilice un programa de traducción como translate.google.com traducir al Inglés?

Sería de gran ayuda en vez de copiar y pegar todo lo que dices. No mucha gente habla o lee en español aquí.
  20. Posts
  21. Posts
    Eu queria saber como vocês fazem para prejudicar as pessoas pois eu não tenho esse carater ruim

você utilizam tabelas?

deve ser assim vamos destruir primeiro os

1° jogadores alemão

agora eu estou vendo que pra prejudicar brasileiro é mais fácil ainda

2° jogadores brasileiros

Eu falei mesmo que tallahassee é preconceituoso sim pois os outros jogadores bloqueiam os outros eu aviso o ADM e ele da um GAGGED em mim
Thread Status:
Not open for further replies.